Funcions
- Facturació i comptabilització de compres a proveïdors
- Gestió administrativa comercial: importacions, vendes a clients,
- Liquidacions, emissió de factures i comptabilització, resolució d'incidències.
- Gestió comptable.
- Coordinació amb altres departaments: comercial, compres, logÃstica.
- Tasques administratives.
S'ofereix
- Contracte Indefinit
- Salari: Segons Conveni
- Beneficis socials: Assegurança mèdica
Requisits
- Estudis MÃnims: FP Grau Superior en Administració i finances.
- Experiència mÃnima de 2 anys.
- Coneixements de comptabilitat i finances
- Experiència en l'ús d'ERPs de gestió.
- Microsoft Office a nivell nivell mitjà , familiaritzat/da amb el maneig de dades i taules dinà miques d'Excel per generar informes.
- Competències necessà ries per al lloc:
- Persona amb habilitats organitzatives.
- Persona polivalent, responsable
- Persona proactivitat i amb iniciativa.
- Amb capacitat d'aprenentatge i treball en equip.