Administratiu/va backoffice d'exportació

Andreu World Chiva

Inscripcions tancades

Andreu World és una empresa líder en el sector mobiliari de disseny, amb elevada projecció i presència internacional. Estem en recerca de persones per cobrir posicions de Back-office al Departament d'Exportació, a les nostres oficines de Xiva, València.

Funcions

- Recepció i canalització de trucades i correus de les comandes.

- Atenció i seguiment de les comandes.

- Seguiment logístic, transport, aprovisionament, lliurament de les comandes, a les zones assignades.

- Tramitació de documentació d'exportació, logística, duanera.

- Realització i gestió de cotitzacions (pressupostos a clients).

- Validació i control de factures logístiques rebudes.

- Gestió administrativa amb el departament d'administració.

- Seguiment d'incidències.


S'ofereix

- Durant les primeres setmanes els qui s'incorporin a la companyia rebran la formació adequada per al desenvolupament de les seves futures responsabilitats i funcions.

- Contracte indefinit.

- Formació interna des de la base, i desenvolupament professional.

- Lloc estable en empresa consolidada.

- Horari de treball: Dilluns a dijous de 8.30 a 18.00 h (amb una hora per al dinar) i divendres de 8.30 a 14.30 h.

- Salari: Segons valors aportats.


Requisits

- Experiència en les funcions descrites.

- Coneixements de comerç exterior (Incoterms, Dua, BL) i tècniques de venda, negociació, gestió, fidelització de clients i consecució d'objectius.

- Estudis mínims: FP2, Comerç Exterior, Diplomat en Ciències Empresarials o similar.

- Gestió d'aplicacions Microsoft Office: Excel, Word, Outlook, PowerPoint.

- Idiomes: Nivell intermedi-avançat d'anglès.

- Vehicle propi indispensable.

- Valorable: altres idiomes (alemany, francès, italià) a més de l'anglès, coneixements de treball amb ERP (SAP) i gestió de cartes de crèdit.

- Actitud proactiva, dinàmica, optimista i col·laboradora (treball en equip).

- Habilitats socials i capacitat de comunicació.

- Persona detallista i organitzada, amb una bona optimització del temps de treball.

- Capacitat de treball, adaptació i aprenentatge.

- Elevada orientació a l'atenció al client.

- Compromís amb l' objectiu de l'empresa.